Njutinjut

Hej! Nu sitter jag på vårt hostel där vi ska hålla till tills vi åker hem. Igår var vi på stranden hela dagen men idag slappar vi lite här och drar oss kanske ner mot stranden snart. Jag sitter här i skuggan där det nästan är för varmt och tittar ut över utsikten. Såhär ser det ut just nu:

20130412-114718.jpg

Herr ödla håller mig sällskap där uppe på taket 🙂 det kryllar för övrigt av ödlor här i olika storlekar och färger. Det brukar sitta en tucanfågel i ett av träden också.

Nu ska jag fortsätta njuta här. Hejdå!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Josefin
    Apr 14, 2013 @ 22:45:23

    Du måste ta kort på alla coola djur! Jag vill se fåglar och ödlor (mer än svansarna)! Om du vill kan jag ta kort på myrorna och getingarna som har letat sig fram här i Grimslöv!

    Svara

Lämna en kommentar